Thursday, July 28, 2016

KENANGAN INI

Bismillah..
Jari jemari rajin menaip pulak..

Dah dua tahun tak update entri ni,
Dari zaman aku belajar sampai la sekarang ni dah kerja nak dekat setahun baru teringat akan kewujudan blog sendiri.. kahkah

Tak tau nak cerita apa sebab banyak sangat.. hahahaa 
Tapi rasanya cerita ni yang paling terkini kot..
Sebab sedaya upaya cuba mengumpul semua kenangan yang ada dengan mereka..



Keluarga ini..
Dari aku seorang yang sangat kekok masa mula-mula kerja dulu..
Dan sekarang...
Aku dah terlalu sayang..

Berkerja dengan insan yang majoriti nya adalah lelaki, dan 4 ketul je perempuan..
Memang buat diri aku jadi kental..
Sebab apa?? Sebab diorang ni pesen gurau kasar dan cakap lepas..(bdk lelaki mmg camtu ea??)haha
Tapi diorang ni la jugak manusia yang baik..
Aku belajar banyak benda dengan diorang ni..(tapi diorang tak tau) hahahaa

Perkhabaran kebelakangan ni yang jc akan tutup macam nak samapi masa je dah..
Alahaiii..
Aku dah seronok kerja dengan budak2 ni...
Tapi nak buat macam mana, kontrak dah abis..
Mungkin rezeki aku bukan lagi dapat kerja dengan diorang ni..

Ada masa berbaki lagi 2bulan ni..
Harap dapat cipta kenangan yang banyak untuk ingatan masa akan datang..

Terima kasih semua jadi kawan aku..
Terima kasih untuk persahabatan ini..
Terima kasih untuk segala memori..
Moga ukhuwah ini berkekalan selamanye,,
Moga ALLAH jagakan ukhuwah ini untuk kita semua..



Jalur Cahaya Family
Nanon ent. + London focus..

Kenangan hari ini kerinduan hari esok..





-Mungkin aku orang yang paling sedih nanti bila berpisah sebab dah rasi gila dengan peel budak2 ni-
-Dan aku rindu-



~ entri habis ditaip ~

No comments:

Post a Comment