Tuesday, April 24, 2012

Kau Lukai Lagi........

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah masih lg di beri kn nafas untuk berada di muka bumi ini....
Lame benar rasa nya diri ini x menaip entri ini....
Oleh kerana kekangan masa yg x mengizin kn utk diri meluahkan rasa yg terpendam di jiwa....
Sudah lama diri ini memendam rasa.....
Tak tertahan rasa nya utk menanggungnya lagi......
Diri ini merasa sunyi skali...
Ade sesuatu yg terasa semakin jauh dari diri ku....
Diri ku kah yg bersalah sehingga diri mu menjauh dr ku....
Diri ini amat2 merindui mu...
Walaupun setiap hari bersua muka dan berbicara dgn mu, akan tetapi terasa amat jauh dr mu....
YA ALLAH.... Aku teramat2 merindui nya YA ALLAH....
Maafkan aku andai aku melukai hati mu...
Akan tetapi ketahuilah bahawa aku juga terluka dengan sikap mu....
Tetapi aku x sunggup utk mengungkappkan rasa ini terhadap mu krn aku teramat menyayangi mu...
Maka dengan itu aku pendamkan sahaja rasa hati ini....
Aku gembira melihat diri mu bahagia....
Tidak mengapa diriku derita, asalkan diri mu bahagia....
Ketahuilah bahawa aku amat2 merindui mu... merindui diri mu yg dulu......
Akan tetapi mungkin juga kau x kn mengetahui nya....
Maaf kan ku....
Aku juga x mengerti mengapa aku terluka stiap kali kita bersua.... 
Mungkin ada kelakuan ku yg diri mu tidak sukai hingga membuat kau jauh dari ku...
Tapi mungkin lebih elok jika dirimu luahkannya terus kpd ku agar aku dpt memperbaiki kelemahan diri ini....
Aku hanya manusia biasa yg x lepas dr melakukan kesilapan.....
Tegurlah aku andai aku salah...
Jangan diri mu biarkan aku sendiri dan menjauh dari ku....
Ukhwah yg terbina antara kita itu adalah ANUGERAH dr ALLAH....
Aku x sanggup berjauhan dr mu...
Aku merindui senyuman ikhlas dr hati mu yg terukir di bibir mu utk ku....
Kerana sudah lama rasanya aku x melihatnya....
Atau mungkin sekadar mainan rasa hati ku sahaja ???
Aku juga tidak pasti....
Akan tetapi aku amat2 merinduimu sahabat....
Maafkan ku andai aku pernah melukai hati mu ...... 
Maafkan ku...
Moga ukhwah yg terbina ini akan berkekalan selamanya...
Aku menyayangi mu kerana ALLAH..... 

I FEEL LONELY ................................





~ Entri Habis Ditaip ~

No comments:

Post a Comment