Tuesday, March 15, 2011

kebenaran terungkap

Bismillahirrahmanirrahim.........
syukur alhamdulillah sehingga kini aku masih lagi diberikan nafas dan nyawa untuk menjalankan kewajipanku di muka bumi ini.....
arini nk story something sket.....
pagi ahad yg lepas aku di kejutkn dgn satu kebenaran yg x di sangka2....
dh lapan bln aku dan si dia break tiba2 dia memberitahu ku m'apa dia nk break dgn aku...
slama ni aku setia dgn die, tapi die x setia dgn aku....
aku tau mmg kitorg xde jodoh...
tp yg aku x fhm knpe bru skrg die nk bgtau semua nya....
hati aku kecewa sgt....
smpi hati die lukekn prasaan aku....
tp mybe die ade alasan sendiri knp bru skrg die gtau aku...
terlalu sakit untuk aku lalui...
tpi aku anggap ia hanya ujian dr ALLAH untuk ku...
aku redha segalanya....

Ya ALLAH......
bantulah hamba......
tenangkan lah hati hamba yang sedih dan terluka ini....
jgn KAU terus biarkan hati hamba terluka dan sedih...
AMIN......

walau ape pun yg tejadi aku x kan sekali2 jatuh dan menyesal dgn perpisahan ini...
kerana aku tahu ada hikmah di sebalik semua yg berlaku itu...
dan aku telah pun mengetahui beberapa hikmah yg ada....
ALLAH hanya menguji hambanya setakat yg hambanya mampu sahaja...
aku pasti ALLAH sedang merancang sesuatu yg lebih baik untuk ku....
moga aku sentiasa dlm lindungan dan rahmat YANG MAHA ESA....

No comments:

Post a Comment