Monday, December 20, 2010

LEGA DAH

Alhamdulillah.......
lega dah rasenye bile exam stpm dah pun berakhir...
skrg tgh tggu result je lagi...
aku dah usaha semampu n sekuatnye...
moga2 result nnti akan bg kejayaan pada aku lepas usaha aku blaja selama setahun setengah ni...

Sepanjang exam semuanye ok je...
Alhamdulillah aku di beri kesihatan yg baik sepanjang exam td
mase ari petama exam, glabah rase nye coz x cukup mase... huhu
tapi aku try tenang kn diri
Alhamdulillah aku bejaya jawab exam ngan baik smpi la paper akhir...
org ckp STPM ni exam paling susah..
bila aku dah blaja smpi la amek exam
sebenarnye la sesusah yg org cakap tu...
cume mencabar je...
tapi kene la cube hadapi cabaran tu baru la tau dimana tahap diri kita...

lepas ni nak keje...
nak cari pengalaman dulu....
bila dah ade pengalaman baru la kita tau setakat mane kebolehan diri kita
yang penting kene sabar dlm melakukan ape saje perkara...
keyakinan diri pun penting....
mudah-mudahan aku berjaya dlm pelajaran , kerjaya n hidup... 
Amin...

No comments:

Post a Comment